Potřebujete další pomoc?

Kontaktujte nás!

Zde najdete všechny informace a způsoby, jak kontaktovat náš zákaznický servis.

Pozor: Zákaznický servis není k dispozici o víkendech a během rakouských státních svátků.

Máte nějaké nápady nebo návrhy týkající se naší webové stránky?

Vítáme všechny návrhy a zpětnou vazbu - díky tomu můžeme neustále pracovat na zlepšení našich služeb nebo sortimentu produktů. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Těšíme se na vaší zprávu!

Kde se nachází nejbližší Badger Ben obchod?

Bohužel, Badger Ben je internetový obchod, proto nás můžete navšívit pouze online.

Dostanu jako prodejce výhodnější ceny?

Bohužel nenabízíme žádné velkoobchodní ceny. Naše výrobky prodáváme pouze koncovým spotřebitelům.

Produkt je levnější v jiném obchodě

Zašlete prosím tuto informaci našemu zákaznickému servisu (uveďte zdroj, číslo položky a cenu v našem a jiném obchodě).

Chci ohodnotit produkt

Budeme rádi, když se s naší komunitou podělíte o své zkušenosti.
Žádáme Vás však, abyste dodržovali následující pokyny.

  • Vaše hodnocení je plně zaměřeno na tento produkt. Zpracování objednávek a zákaznický servis jdou stranou - jde o produkt!
  • Nezapomeňte, že Vaše recenze pomáhá ostatním zákazníkům při rozhodování o nákupu. Proto by Vaše recenze měla být co nejkonstruktivnější.

Vyhrazujeme si právo odstranit nebo neschválit recenze a zprávy o zkušenostech s našimi produkty, kde se objevuje/objevují:

  • informace, které nesouvisí s produktem nebo jsou zcela irelevantní;
  • nadávky nebo jiné výrazy, které nejsou vhodné pro veřejné fórum;
  • hanlivá tvrzení;
  • jazyk nesrozumitelný pro cílovou skupinu webových stránek;
  • nesprávné ceny;
  • reklama;
  • spam nebo nevhodné odkazy na jiné produkty;
  • nabídky;
  • webové stránky nebo konkrétní konkurenti;
  • E-mailové adresy, telefonní čísla nebo jiné osobní údaje či kontaktní informace;
  • znevažující komentáře k jiným recenzím nebo posudkům;
  • obrázky ukazující nesprávné použití našich výrobků.

Recenze a hodnocení jsou před zveřejněním kontrolovány lidmi, ačkoliv si vyhrazujeme právo zavést algoritmické rozhodování, které je podpoří. Stížnosti podané v rámci našich mechanismů oznamování a přijímání opatření jsou co nejdříve zpracovány a zodpovězeny. Po obdržení stížností je příslušný obsah na základě našich směrnic přezkoumán a v případě potřeby zcela odstraněn, přičemž se snažíme o promptní vyřešení.

Děkujeme, že jste si našli čas pro hodnocení našich produktů.